Einde revalidatie


Vandaag is na 9 maanden revalideren een einde gekomen aan 4x per week naar het ziekenhuis voor revalidatie. En wat gebeurt er, de allerlaatste dag verslaap ik mij voor mijn afspraak😅 Dat is in 9 maanden nog nooit gebeurd. Gelukkig was mijn fysiotherapeut zo lief om vanmiddag nog even tijd voor mij te maken want ik wilde haar persoonlijk nog even bedanken. Ik had een mooi vaasje met een bloemetje voor haar gekocht en een persoonlijk kaartje. Ik heb 9 maanden lief en leed met haar kunnen delen. Ze was regelmatig ook psycholoog, coach en een grote steun voor mij. Ik hoop dat zij nog lang dit fantastische werk mag blijven doen en nog heel veel andere mensen kan helpen. 


En wat heb ik toch een lief kind. Want toen ik thuis kwam werd ik zelf ook nog door Jami in de watten gelegd met een mooie bos rozen.


Een fijne dag dus met een afscheid maar ook met een nieuw begin ☀️💪


#msfighter


Blij ei 🥚
Blij ei 🥚

Reactie schrijven

Commentaren: 0