Afgevallen


Voordat ik september 2020 werd opgenomen in het ziekenhuis en januari de diagnose kreeg had ik een drukke baan. Werkte minstens 50 uur per week en had daarnaast een druk sociaal leven. Wandelde ook  2 uur per dag met mijn honden.

Van mijn werkgever kreeg ik 3 sets maatpakken (sales functie). 

Trouwens super sexy voor een vrouw(NOT😅) al zaten de pakken als gegoten. Ze waren dan ook precies op maat gemaakt. 

Ik dacht nu laat ik ze eens passen na bijna een jaar thuiszitten. Ik loop met krukken en EVO's en gebruik voor lange stukken een rolstoel. Veel bewegen is er dus niet bij🤷‍♀️ Ben ook niet op dieet ofzo. Wel weinig eetlust en last van mijn darmen maar er is bijna 15kg af. Iemand hier ook ervaring mee?


Ps: ik heb op alle foto's de broek aan want zie nu dat het lijkt alsof ik hem voor mij hou😅


Reactie schrijven

Commentaren: 0